27 Φεβρουαρίου 2015

Βήματα για τη Ζωή : "Τα Καπελάκια της Σκέψης"

 
Σήμερα στα "Βήματα για τη Ζωή" συνεχίσαμε τη  εργασία μας με αφορμή τα φανάρια του θυμού, κατασκευάζοντας τα "καπελάκια της σκέψης".
 Τα "καπελάκια της σκέψης" είναι μία κατασκευή που προέκυψε τελείως αυθόρμητα, μιας και το στάδιο της "σκέψης" είναι ένα βασικό βήμα μετά το συναίσθημα του θυμού και πριν την έκφραση κάποιας συμπεριφοράς...
 


 
 
το πατρόν της λάμπας
 
 
Οι βοηθοί μας για μια ακόμη φορά είχαν την τιμητική τους!!!
 


Αλλά και οι μανούλες μας εντυπωσίασαν
 με τις παρουσιάσεις τους!!!
 
 
η Δήμητρα φτιάχνει με την μανούλα της στο σπίτι κρουασάν με μερέντα και θέλησαν να μοιραστούν μαζί μας την υπέροχη συνταγή....



 
 
Σας ευχαριστούμε πολύ!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!
 


26 Φεβρουαρίου 2015

Βήματα για τη Ζωή : "Χαρούμενος -Λυπημένος, Θυμωμένος"


Στο πλαίσιο του προγράμματος "Βήματα για την Ζωή", φτιάξαμε τις μάσκες των χαρούμενων προσώπων, οι οποίες έγιναν με την μορφή του καθρέφτη, μιας και στον καθρέφτη
απεικονίζονται πολλά από τα συναισθήματά μας..
 




 

 






 
Φτιάξαμε το βιβλίο της χαράς με ζωγραφιές από πράγματα, πρόσωπα, ό,τι μας κάνει χαρούμενους..
 
 
και συμπληρώσαμε με την βοήθεια των γονιών τις εργασίες, εξωτερικεύοντας έτσι τα συναισθήματά μας τόσο στους γονείς μας, όσο και στην ομάδα.. 
 
Κατά την διάρκεια των ελεύθερων δραστηριοτήτων και με την βοήθεια του Revelation Natural Art ζωγραφίσαμε προσωπάκια χαρούμενα
 
Αναφερθήκαμε σε όσα μας αρέσει να κάνουμε και πως όλοι δεν έχουμε τις ίδιες προτιμήσεις..
Παρατηρήσαμε τις εικόνες του προγράμματος με τα διάφορα αθλήματα και εκφράσαμε την προσωπική μας άποψη..
 
 
 
 
 
 
Ζωφραφίσαμε ό,τι μας αρέσει και σαν πάπυρο το πήραμε στο σπίτι για να μοιραστούμε τις σκέψεις μας και τα ενδιαφέροντά μας με τους γονείς...
 
 
Φτιάξαμε τις μάσκες του θυμού
(αυτή την φορά με χάρτινα πιάτα)
 
 
 
 το θυμόμετρό μας
 
 
 
αλλά και ατομικά θυμόμετρα
 
 





 
Παίξαμε ομαδικά "την αλυσίδα του θυμού"
και το "θυμωμένο μακαρόνι".
 
Πολύ σημαντικός ήταν ο διαχωρισμός μεταξύ συναισθημάτων και συμπεριφορών, αποδεκτών και μη αποδεκτών..
 
Παρατηρώντας τις εικόνες του προγράμματος, όπου παρουσιάζονταν θυμωμένα παιδιά που κάνουν διάφορα πράγματα το καθένα, συζητήσαμε και καταγράψαμε τις αποδεκτές και τις μη αποδεκτές συμπεριφορές.
 

 
 Αναφερθήκαμε ακόμη σε πράγματα που μπορούν να μας ηρεμήσουν και ζωγραφίσαμε ό,τι μας ηρεμεί...
 










 
αλλά και ό,τι μας θυμώνει και φτιάξαμε το βιβλίο του θυμού
 

Τέλος, με απλά και ανακυκλώσιμα υλικά αναπαραστήσαμε τα 3 βήματα που μπορούν να χρησιμοποιούν τα παιδιά για να ηρεμούν...η κατασκευή μας είχε το σχήμα του φωτεινού σηματοδότη.
 
1ο βήμα: Στάσου
(μην κάνεις βιαστικά πράγματα πάνω στο θυμό σου)
 

 
2ο βήμα: Σκέψου
 (ποιος θα είναι ένας καλός τρόπος για να ηρεμήσεις και να σου φύγει ο θυμός)

 
3ο βήμα: Πράξε
( κάνε αυτό που σκέφτηκες πως θα σε ηρεμήσει)
 
 
Χρησιμοποιήσαμε και πινακίδες για ν' αναπαραστήσουμε τα 3 βήματα, καθώς και κάρτες...
 





 
 Κλείσαμε σήμερα το πολύ σημαντικό μάθημα του θυμού για τα παιδιά αυτής της ηλικίας με τα φανάρια του θυμού..
 

















 Για το φανάρι του θυμού χρησιμοποιήσαμε τις παρακάτω εικόνες από το διαδίκτυο


 
 
 
 
 
Συνεχίζουμε αύριο το μάθημα του θυμού με τα καπελάκια της σκέψης... 
 
 




 
 

Αν όλα τα παιδιά της γης....Kids of World.. Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogging tips
Blogging tips