29 Οκτωβρίου 2016

Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης με ιπτάμενους κουμπαράδες!

Για την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης φτιάξαμε πέρυσι τους παρακάτω κουμπαράδες- ιπτάμενους δίσκους, με χάρτινα πιάτα που τα ζωγραφίσαμε με τέμπερες και κολλήσαμε πολύχρωμες παγιετούλες... από πάνω πλαστικά κυπελλάκια με σχισμή για το κερματάκι!







Καλή Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης!

25 Οκτωβρίου 2016

Με αφορμή το ΟΧΙ του 1940!!


Με αφορμή την άρνηση της Ελλάδας στο τελεσίγραφο του Ιταλού πρωθυπουργού Μπενίτο Μουσολίνι για παράδωση του ελληνικού εδάφους, με ένα δυνατό και αποφασιστικό "ΟΧΙ" από τον Έλληνα πρωθυπουργό Ιωάννη Μεταξά και την είσοδο της Ελλάδας στον ελληνοϊταλικό πόλεμο του 1940, αναφερθήκαμε στα ιστορικά γεγονότα εκείνης της εποχής..

  • Ανακαλύψαμε στο χάρτη τα ελληνοαλβανικά σύνορα, τοποθετήσαμε τους Έλληνες στρατιώτες και τις γυναίκες της Πίνδου που μετέφεραν πολεμοφόδια και συνέβαλαν αποφασιστικά στην έκβαση του πολέμου.




  • Στο YouTube ακούσαμε την ιστορία "Σαν Παραμύθι" της Γαλάτειας Σουρέλη, παρομοιάσουμε τους Ιταλούς με τον γίγαντα και τους Έλληνες με τον νάνο, ζωγραφίσαμε.













  • Χρησιμοποιώντας την τεχνική του πουαντιγισμού φτιάξαμε το ΟΧΙ.




  • Μάθαμε για την ελληνική σημαία..

  • Διαβάσαμε στο YouTube  την ιστορία της Γαλάτειας Σουρέλη "Ασπρογάλανο Πανί".
"Μιλούσανε δυο νεράιδες: - Τι σημαία να δώσουμε σ' αυτή τη χώρα; είπαν κι έδειξαν την Ελλάδα"


  • Με αφορμή της ιστορία ζωγραφίσαμε...





  • Φτιάξαμε τις σημαιούλες μας.




  • Ενόψει του πολιούχου της Θεσσαλονίκης μάθαμε τον βίο του Αγίου Δημητρίου, ακούσαμε το απολυτίκιο του και φτιάξαμε ένα τρίπτυχο με τον Άγιο Δημήτριο, τον Λευκό Πύργο και την εκκλησία του Αγίου Δημητρίου.


















(η εικόνα του Αγίου Δημητρίου είναι από τις Εκδόσεις Ποταμίτου )



Χρόνια πολλά στην Θεσσαλονίκη, στον Δημήτρη, στην Δήμητρα!!!





17 Οκτωβρίου 2016

Γνωρίζω το σώμα μου!!!

Μετά την ενασχόλησή μας με την θεματική ενότητα "Ο εαυτός μου", θελήσαμε να γνωρίσουμε περισσότερο το σώμα μας και από ποια μέρη και όργανα αποτελείται..

Ανιχνεύσαμε τις πρώτες αντιλήψεις και ιδέες των παιδιών με την βοήθεια του λογισμικού Kidspiration, αλλά και με την ζωγραφική..


Φτιάξαμε εννοιολογικό χάρτη με όσα μέλη του σώματος μας είναι ορατά και όσα δεν μπορούμε να δούμε, καθώς βρίσκονται στο εσωτερικό του σώματός μας..


Η γνωριμίας μας με το εσωτερικό μέρος του σώματός μας ξεκίνησε από την αναπνοή μας και το αναπνευστικό σύστημα.. Τα παιδιά μαντέψανε τα όργανα που συμβάλλουν στην λειτουργία της αναπνοής, όπως η μύτη και οι πνεύμονες..

Παρατηρήσαμε εικόνες και μελετήσαμε καλύτερα το αναπνευστικό σύστημα..

(η εικόνα είναι από το ιστολόγιο της πολυαγαπημένης μου φίλης Ειρήνης Ματθαιάκη Νηπιαγωγός για πάντα )

Παρατηρήσαμε μία προσομοίωση της λειτουργίας της αναπνοής στον ακόλουθο σύνδεσμο e-learningforkids


Καθώς και ένα βίντεο στο YouTube μέσα από το οποίο μάθαμε πόσο σημαντική είναι η λειτουργία της αναπνοής για τον ανθρώπινο οργανισμό, μιας και μέσω εκείνης μεταφέρεται το απαραίτητο για τον οργανισμό οξυγόνο, σε όλα τα μέρη του σώματός μας.



Πήραμε βαθιές εισπνοές και έπειτα εκπνοές και διαπιστώσαμε τις αλλαγές στο σώμα μας.




Φτιάξαμε ατομική εργασία με την αναπαράσταση του αναπνευστικού συστήματος και την κίνηση του αέρα, καθώς και του οξυγόνου..













Μετά το αναπνευστικό σύστημα ασχοληθήκαμε με το κυκλοφορικό σύστημα.

Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο στο YouTube και εντοπίσαμε τα μέρη από τα οποία αποτελείται το σύστημα αυτό.



Διάφορες προσομοιώσεις μας βοήθησαν ν΄αντιληφθούμε την κυκλοφορία του αίματος στον οργανισμό μας, την ανατομία της καρδιάς, καθώς  και την συνολική απεικόνιση του κυκλοφορικού συστήματος






Με την βοήθεια μίας σταγόνας αίμα είπαμε το ποιηματάκι 

Φτιάξαμε τις ατομικές σταγόνες αίματος..




και χρωματίσαμε μπλε τις φλέβες, που μεταφέρουν αίμα φτωχό σε οξυγόνο απ' όλο το σώμα στην καρδιά και κόκκινες τις αρτηρίες, που μεταφέρουν αίμα πλούσιο σε οξυγόνο από την καρδιά σε όλο μας το σώμα.








Το τρίτο σύστημα του ανθρώπινου σώματος που κέντρισε το ενδιαφέρον μας ήταν το πεπτικό σύστημα..

Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο στο YouTube και μάθαμε για το ταξίδι της τροφής, τα όργανα που συμβάλλουν στην πέψη της, καθώς και για τον σημαντικό ρόλο που παίζει η καλή διατροφή στην υγεία του ανθρώπου.



Μέσα από διάφορες προσομοιώσεις γνωρίσαμε και ονομάσαμε τα όργανα του πεπτικού συστήματος.



Παίξαμε online παιχνίδι, όπου τοποθετήσαμε τα όργανα που αποτελούν το πεπτικό σύστημα..


Σε φύλλο εργασίας αποτυπώσαμε με διαφορετικό χρώμα τα όργανα του πεπτικού συστήματος..







Με την βοήθεια του Βeebot έγινε η ανατροφοδότηση..
Ένα ζάρι με διάφορα μέρη ή όργανα του ανθρώπινου σώματος αποτέλεσε τον οδηγό του Beebot. Κάθε όργανο αντιστοιχεί και σ' ένα σύστημα του ανθρώπινου σώματος, τον τελικό προορισμό του Beebot..









Καλή συνέχεια...
 

Αν όλα τα παιδιά της γης....Kids of World.. Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogging tips
Blogging tips