20 Φεβρουαρίου 2017

E-twinning "Kids advertising healthy foods" Γνωριμία με τις μασκότ και τα σλόγκαν


Γνωριμία με τις μασκότ και τα σλόγκαν

Καθώς διανύουμε πλέον την περίοδο γνωριμίας των μελών του e-twinnning έργου "Kids advertising healthy foods" και αφού το κάθε νηπιαγωγείο δημιούργησε την δική του μασκότ και σλόγκαν έφτασε η ώρα να τα γνωρίσουμε ! Πολλές οι ιδέες και η κάθε μια ξεχωριστή! Τερατάκια, λαχανικά, ζώα, αντικείμενα  κ.ά. αποτελούν τις μασκότ των μελών του έργου ! Η κάθε μία μασκότ πλέον θα είναι η «αντιπρόσωπος του κάθε σχολείου !
               Οι μασκότ των μελών του έργου μας


Ο πίνακας με τις μασκότ και τα σλόγκαν του κάθε νηπιαγωγείου


Αρχικά εκτυπώσαμε τις μασκότ των μελών και προσπαθήσαμε να τις  τοποθετήσουμε  σε δύο χάρτες (έναν της Ελλάδος και έναν της Ευρώπης).





Το κάθε μέλος έφτιαξε την εικόνα της μασκότ του σε παζλ στην σελίδα jigsawplanet.com και το ανέβασε στην πλατφόρμα του Twinspace για να το μοιραστεί με όλους.  Στις ελεύθερες δραστηριότητες τα  παιδιά μπορούν να παίζουν με τα 12 παζλ -μασκότ για να τα γνωρίσουν !






 Μπορείτε και εσείς να παίξετε με την μασκότ μας, Σάρλωτ το καρότο  σε παζλ :



Η επόμενη δράση μας ήταν η οργάνωση τηλεδιασκέψεων για να γνωρίσουμε από κοντά πλέον τους εταίρους, τις μασκότ και να ακούσουμε τα σλόγκαν τους και τα τραγούδια τους ! Δημιουργήθηκε ένα αρχείο google doc, στο οποίο δημιουργήθηκαν οι ομάδες των τηλεδιασκέψεων !
Σε κάθε τηλεδιάσκεψη θα έπρεπε το κάθε μέλος να παρουσιάσει την μασκότ του, να μας πει το σλόγκαν του και ότι άλλο είχε ετοιμάσει σχετικό.
Στη συνέχεια μετά την τηλεδιάσκεψη τα παιδιά ζωγράφιζαν τις εντυπώσεις τους και τις αντίστοιχες μασκότ σε κοινά φύλλα εργασίας !


  • Τηλεδιάσκεψη με Σερβία, Κεντρί Ιεράπετρας, Πυλαία






  • Τηλεδιάσκεψη με Πορτογαλία, 56ο Θεσσαλονίκης, Ιεράπετρα Κρήτης




  • Τηλεδιάσκεψη με 29ο Σερρών, Μουδανιά


  • Τηλεδιάσκεψη με Προσοτσάνη Δράμας, Πυλαία, Πορτογαλία








Ο ενθουσιασμός των παιδιών ήταν μεγάλος ! Έμαθαν χαιρετισμούς σε διάφορες γλώσσες, συναντήθηκαν με πολλά άλλα παιδιά και μοιράστηκαν τις ιδέες και τις κατασκευές τους ! 

Το επόμενο ραντεβού είναι πολύ κοντά με πιο δημιουργικές ακόμα δράσεις !







17 Φεβρουαρίου 2017

Teacher4Europe "Κάρολος Ντίκενς – Όλιβερ Τουίστ"


Ο Κάρολος Ντίκενς υπήρξε ένας από τους πιο διάσημους Άγγλους μυθιστοριογράφους. Ένα από τα πιο γνωστά του έργα είναι «Οι περιπέτειες του Όλιβερ Τουίστ», το οποίο αποτέλεσε τον πρώτο μας σταθμό στο πρόγραμμα Teachers4Europe.
 


Η γαντόκουκλα με το όνομα «Ευρώπη» μας βοήθησε να εντοπίσουμε στο χάρτη την χώρα καταγωγής του Κάρολου Ντίκενς, την Αγγλία όπου και τοποθετήσαμε την αγγλική σημαία και την φωτογραφία του συγγραφέα. 

 

Ακολούθησε η ανάγνωση του παραμυθιού. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με τα μηνύματα του βιβλίου και ακολούθησε συζήτηση. Το ενδιαφέρον των μαθητών στράφηκε και προς την Αγγλία, την οποία θέλησαν να την γνωρίσουν καλύτερα. Έτσι, παρακολουθήσαμε στον βιντεοπροβολέα αξιοθέατα του Λονδίνου, όπως «To Μάτι του Λονδίνου», την Γέφυρα του Λονδίνου, τον Τάμεση, τ΄ Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ, τα διώροφα κόκκινα λεωφορεία.


Σε φύλλο εργασίας τα παιδιά απέδωσαν εικαστικά τα αξιοθέατα της Αγγλίας.




Ιδιαίτερη εντύπωση έκανε στους μαθητές το μεγάλο ρολόι στο Big Ben, το οποίο το ετοίμασαν σε χαρτόνια τύπου κάνσον.

Ακολούθησε συζήτηση και ποικίλες δραστηριότητες για την κατανόηση της ώρας από τους μαθητές με την αξιοποίηση του επιδαπέδιου ρομπότ Beebot και online παιχνιδιών προσομοίωσης για την ώρα.






Έντονο προβληματισμό προκάλεσε το ερώτημα «αν σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης η ώρα είναι ίδια». Οι απαντήσεις των μαθητών ήταν συγκεχυμένες. Την απάντηση μας την έδωσε ο χάρτης της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, όπου απεικονίζονται οι διάφορες ζώνες ωρών. Σε επιτραπέζια πλαστικά ρολόγια με κινούμενους δείκτες ορίσαμε την ώρα της Ελλάδας και με την βοήθεια του χάρτη και πλαστικοποιημένων σημαιών αντιστοιχίσαμε τις χώρες που έχουν είτε μία είτε δύο ώρες διαφορά.  





Στο τέλος, ακολούθησε άσκηση εμπέδωσης σε φύλλο εργασίας.

Και συνεχίζουμε με άλλους γνωστούς ευρωπαίους παραμυθάδες...

12 Φεβρουαρίου 2017

Teachers4Europe "Ταξίδι στην Ευρώπη με κλασικούς παραμυθάδες"


Γνωριμία με το πρόγραμμα Teachers4Europe-
Ανάγνωση του βιβλίου «Τα αστέρια της Ευρώπης»

Φέτος έχουμε την τύχη με τους μικρούς μου μαθητές να υλοποιούμε ένα ακόμη ευρωπαϊκό πρόγραμμα, το "Teachers4Europe"!
Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα του προγράμματος Teachers4Europe, ο σκοπός του προγράμματος είναι 

"να συμβάλλει στην καλύτερη ενημέρωση των εκπαιδευομένων επί των εξελίξεων των Ευρωπαϊκών θεμάτων και να τους υποστηρίξει στο να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους, εφαρμόζοντας στην εκπαίδευση καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας, που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών προκλήσεων και αξιοποιούν τις τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών." (πηγή: http://www.teachers4europe.gr/ )


 Για την γνωριμία των μαθητών με το πρόγραμμα Teachers4Europe, επιλέχθηκε μία κούκλα κουκλοθεάτρου, που ονομάστηκε «Ευρώπη». Η Ευρώπη ήρθε στην τάξη για να μας διαβάσει το βιβλίο «Τα αστέρια της Ευρώπης», ένα βιβλίο από το υλικό της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, που εδρεύει στην Αθήνα.







 Μετά την ανάγνωση της ιστορίας ακολούθησε συζήτηση για τα κοινά στοιχεία των λαών της Ευρώπης. Η ιστορία ενθουσίασε τους μαθητές και ζήτησαν να παρακολουθήσουμε την ιστορία και στο DVD, που συμπεριλαμβάνονταν στο υλικό. Ακολούθησε η πρώτη ομαδική εργασία, όπου οι μαθητές ζωγράφισαν μέσα σε αστεράκια ό,τι τους έκανε εντύπωση από το συγκεκριμένο βιβλίο. Τα αστεράκια κολλήθηκαν σε χαρτόνι κάνσον και η εργασία τοποθετήθηκε σε εμφανές σημείο μέσα στην τάξη. 




Κατόπιν, επικοινωνίας με την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, απεστάλησαν για όλους τους μαθητές του νηπιαγωγείου από ένα βιβλίο «Τα αστέρια της Ευρώπης», από έναν χάρτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από ένα ανοιγόμενο έντυπο μήκους των θαλάσσιων οργανισμών και ψαριών για την ενδεδειγμένη αλιεία και κατανάλωσή τους , καθώς και ένα επιτραπέζιο παιχνίδι «Στον Αστερισμό της Ευρώπης».


Χάρτης και σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης – Αφίσα προγράμματος

Αρχικά, οι μαθητές παρατήρησαν στην υδρόγειο σφαίρα και μέσω του προγράμματος Google Earth, τις πέντε ηπείρους. Γνωρίσανε την Ευρώπη από ψηλά, όπως φαίνεται από το διάστημα.



Μέσα από τον χάρτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης εντόπισαν αρχικά την χώρα μας και έπειτα τις χώρες που ανήκουν στην Ε.Ε. Μέτρησαν τις χώρες και ανακάλυψαν πως είναι 28.




Χωρισμένοι σε ομάδες των τεσσάρων παιδιών, εργάστηκαν σε ατομικό φύλλο εργασίας στα τραπέζια, αλληλεπιδρώντας, με σκοπό τον εντοπισμό και την χρωματική αποτύπωση των χωρών, που εντάσσονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.



Παρατήρησαν στον βιντεοπροβολέα την σημαία της Ε.Ε., μέτρησαν τα αστέρια στην σημαία και διαπίστωσαν πως είναι 12. Ακολούθησε η παρατήρηση του logo του προγράμματος “Teachers4Europe” και οι μαθητές εντόπισαν ομοιότητες και διαφορές με την σημαία της Ε.Ε. Αποφασίσαμε στην ολομέλεια να δημιουργήσουμε την δική μας αφίσα για το πρόγραμμα. 

Οι μαθητές χωρίστηκαν σε πέντε ομάδες των τριών παιδιών, ανατέθηκαν οι ρόλοι σε κάθε ομάδα και η δραστηριότητα συνεχίστηκε στα τραπέζια εργασίας.




Την επόμενη μέρα παρουσιάστηκαν στους μαθητές διάφορα παραμύθια από την κλασική λογοτεχνία. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν, καθώς γνώριζαν κάποια από αυτά. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στους συγγραφείς των βιβλίων και στην χώρα προέλευσής τους. Φωτογράφισαν τα εξώφυλλα των βιβλίων και τα εκτύπωσαν σε μικρό μέγεθος, ούτως ώστε να χρησιμοποιηθούν στην αφίσα.




Σε επόμενη φάση οι μαθητές συμφώνησαν για την τελική εικόνα της αφίσας και τραβώντας φωτογραφίες καρέ-καρέ δημιουργούσαν το τελικό αποτέλεσμα.

Στο τέλος, οι φωτογραφίες και τα αρχεία ήχου τοποθετήθηκαν στο πρόγραμμα Windows Movie Maker και δημιουργήθηκε το πρώτο βίντεο του προγράμματος με την τεχνική Stop Motion.


 

Αν όλα τα παιδιά της γης....Kids of World.. Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogging tips
Blogging tips