Επιστρέψαμε και εμείς...αγκαλιές, φιλάκια και τι να πρωτοπείς;;
Κάτι, όμως, άλλαξε...
Ο Χρόνος!!!
Αφού χαιρετίσαμε όλοι το 2013, υποδεχθήκαμε με μια φωνή ποιο;;;
Το 2014!!!
Ας το γνωρίσουμε λοιπόν...
Να και οι αριθμοί!!!
Προσπαθήσαμε να τους βάλουμε στη σωστή σειρά....
...και τα πήγαμε μια χαρά!!!
Τα παιδιά επέλεξαν ανάμεσα σε φακές, φασόλια, μακαρόνια και δημητριακά ...
όλοι θέλησαν με τα δημητριακά να φτιάξουν το 2014, γιατί είναι νόστιμα, υγιεινά και μας αρέσουν πολύ!!!
Ομοφωνία λοιπόν!!!
Έτοιμο το 2014...υγιεινό και μελένιο!!!
συνεχίζεται....


















+(1)+(Large).jpg)


















