01 Μαρτίου 2014

Βραβείο από την Τάνια Μάνεση!!!

 
 
Ένα βραβείο σε γεμίζει με χαρά και σου δίνει δύναμη να συνεχίσεις.. 'Όταν όμως το βραβείο έρχεται από αξιόλογους συναδέλφους, όπως είναι η Τάνια Μάνεση με το πιο πλούσιο σε δραστηριότητες και εποπτικό υλικό ιστολόγιο, τότε η χαρά είναι διπλή!!!!
 
Τάνια μου σ' ευχαριστώ από καρδιάς για όλα όσα καθημερινά μοιράζεσαι και απλόχερα δίνεις σε όλες εμάς!!!
 
Και εφόσον η επιλογή του βραβείου είναι δική μας θα διαλέξω το παρακάτω, για το χαρούμενο στυλ του!!!
Θεωρώ, ότι όοοολα τα ιστολόγια αξίζουν όχι μόνο ένα , αλλά πολλά βραβεία!!! Με δυσκολία, λοιπόν, θα ξεχωρίσω τα παρακάτω...
 
  • Στην Κική και στο Χαρούμενες φατσούλες στο νηπιαγωγείο για την πρωτοτυπία των ιδεών της και το καταπληκτικό βιβλίο της που ταξιδεύει και μεταφέρει τα μηνύματά του σε όλα τα παιδιά της Ελλάδας. . εύχομαι και του εξωτερικού!!!
 
  • Στην Ντίνα και στο Τα νήπια ταξιδεύουν... για τις αξιέπαινες δραστηριότητές της, που ξεκινούν από τα όμορφα Ιωάννινα και φτάνουν μέχρι την Ευρώπη!!!
 
  • Στην Άννη και στο Η Μεγάλη Πολιτεία των Μικρών για το υπέροχο πολιτιστικό πρόγραμμα, που μας ταξιδεύει κάθε φορά στην όμορφη πόλη της Πάτρας!!!
 
  • Στην πολυαγαπημένη μου Αριάδνη και στο Το νηπιαγωγείο μ' αρέσει πιο πολύ για την αστείρευτη δοτικότητά της και  για την πρωτοτυπία των δραστηριοτήτων της στα "Βήματα για τη ζωή", που πραγματικά πιστεύω ό,τι γράφτηκαν για εκείνη!!!!!

3 σχόλια:

  1. Έφη μου, ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω πολύ !!!!!
    μεγάλη μου χαρά και τιμή, βραβειάκι από σένα !!!!!
    καλή και δημιουργική συνέχεια στο έργο σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΦΟΥΛΑ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ....ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ Έφη μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Kids of World... Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogging tips
Blogging tips