20 Φεβρουαρίου 2015

Στον ρυθμό της Αποκριάς...!!!

 
Η εβδομάδα μας πέρασε όμορφα και διασκεδαστικά...
μέσα στο κλίμα της Αποκριάς!!
 
Μεταμφιεστήκαμε σε Αρλεκίνους (αυτή την φορά με καπελάκια)
 




 
Σε πειρατές....
 






 
Σε πριγκίπισσες και χελωνονιντζάκια...
 




 
Φτιάξαμε ένα πελώριο χαρταετό με τις ζωγραφιές μας...
 
 
Αλλά και τους ατομικούς μας χαρταετούς-κλοουνάκια...
 












 

 
 
 
 
 
 
 
Σήμερα η μέρα μας ήταν μια μεγάλη γιορτή!!!
Όλα τα παιδιά ντυμένα με τις αποκριάτικες στολές τους, ήρθαν για να γιορτάσουμε την Αποκριά!!
 



 
 
Αλλά και οι κύριοι και οι κυρίες είχαν την τιμητική τους!!!
Ας παρουσιαστούμε λοιπόν....
 
Ο κ.Γιώργος - τίγρης
(πάντα μας εντυπωσιάζει...χιχιχι)
 
 
Η κα Βικτωρία - μάγισσα
(πιο γλυκιά μάγισσα δεν έχω ξαναδεί)
 
 
Η κα Ολυμπία - κορίτσι των λουλουδιών
(πραγματικό λουλούδι)
 
Η κα Δέσποινα - φυλακισμένη
(πολύ γλυκιά η φυλακή...)
 

 
Η κα Έφη -  α' πειρατίνα
 
 
Η αφεντιά μου - β' πειρατίνα
( άντε τώρα να μας προσφωνήσουν...χιχιχιχι)
 
 
Και το πάρτυ μας ξεκινάει...
 




 
Καλά Κούλουμα και
Καλή Σαρακοστή!!!
 

 
 
 
 
 
 


9 σχόλια:

  1. Εφούλα μου γλυκιά για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι είμαστε αδελφές ψυχές! κι εγώ πειρατίνα ντύθηκα! Κρίμα που δεν έχω φωτογραφία να σου δείξω!!!!! Μπράβο και για τις κατασκευές σας! και του χρόνου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο σας Έφη, υπέροχες κατασκευές, καλή Σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχα! Τύφλα να 'χει ο κάπτεν Χουκ!!!! Έφη μου, όλα πολύ όμορφα! Καλή Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Σαρακοστή αγαπημένες μου και του χρόνου με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Kids of World... Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogging tips
Blogging tips