19 Μαρτίου 2018

STEM: Winter- Temperature- Maths activities



Στο Β' Μέρος των χειμερινών μας δραστηριοτήτων στο e-twinning πρόγραμμα μας "Seasons' experiments through STEM"( το Α' Μέρος μπορείτε να το δείτε εδώ ) ασχοληθήκαμε με μία πολύ σημαντική έννοια του χειμώνα, με την θερμοκρασία!

Θερμοκρασία

Σε κοινό φύλλο εργασίας και τα 4 συνεργαζόμενα σχολεία κατέγραψαν τις εβδομαδιαίες μετρήσεις των θερμοκρασιών, τόσο κατά τις πρωινές ώρες όσο και κατά τις μεσημεριανές.. Οι μετρήσεις αυτές μας οδήγησαν σε πολλές παρατηρήσεις, συγκρίσεις ανάμεσα στις θερμοκρασίες των χωρών (υψηλότερες-χαμηλότερες θερμοκρασίες), στην διαφορά θερμοκρασίας ανάλογα με την γεωγραφική θέση της κάθε χώρας.. 

Η υψηλότερη και χαμηλότερη θερμοκρασία της κάθε χώρας, μετά την συγκέντρωση των εβδομαδιαίων μετρήσεων, καταγράφηκαν σε διαφορετικό φύλλο εργασίας για περαιτέρω χρήση..



Σε μία κοινή παρουσίαση στο prezi.com τοποθετήθηκαν όλες οι μετρήσεις, τόσο οι εβδομαδιαίες όσο και οι συγκεντρωτικές του κάθε σχολείου-χώρας..


Ανακαλύπτω την θερμοκρασία με την βοήθεια του Beebot

Τα παιδιά ανακάλυψαν την υψηλότερη και την χαμηλότερη θερμοκρασία του κάθε σχολείου-χώρας, χρησιμοποιώντας ένα βοηθητικό πίνακα με όλες τις θερμοκρασίες.

Οι μαθητές βρήκαν τις σημαίες και έκαναν συγκρίσεις των θερμοκρασιών.


Με τυχαίο τρόπο διάλεξαν μία σημαία


Προγραμμάτισαν το ρομποτάκι μας είτε στην χαμηλότερη είτε στην υψηλότερη θερμοκρασία της χώρας που είχαν τυχαία επιλέξει.





Σε φύλλο εργασίας οι μαθητές ζωγράφισαν πως φαντάζονται μία χώρα με βάση την θερμοκρασία της.


Students selected a temperature and drew a landscape or activity with this temperature from Έφη Μπακή

Την συνεργατική δράση των θερμοκρασιών υλοποίησαν και τα υπόλοιπα συνεργαζόμενα σχολεία του προγράμματος.

Νηπιαγωγείο Πορτογαλίας


Νηπιαγωγείο Σερβίας




4ο Νηπιαγωγείο Πυλαίας Θεσσαλονίκης

Μαθηματικές δραστηριότητες

Παράλληλα όλα τα σχολεία πραγματοποίησαν και πολλές μαθηματικές δραστηριότητες..

Στο Νηπιαγωγείο της Σερβίας διασκέδασαν και ασχολήθηκαν με μαθηματικές δραστηριότητες. Οι μαθητές έκαναν χιονόμπαλες, έμαθαν τι είναι στρογγυλό, μέτρησαν χιονόμπαλες, τις ταξινόμησαν και έπαιξαν μπάσκετ με τις χιονόμπαλες.


Στο 4ο Νηπιαγωγείο Πυλαίας Θεσσαλονίκης οι μαθητές έφτιαξαν μοτίβα με χιονάνθρωπους..


..ανέπτυξαν πολλές δράσεις γα την εκμάθηση της συμμετρίας, με την βοήθεια του Beebot!!




Τέλος, στο νηπιαγωγείο μας ένας μαθητής τοποθετούσε μετρώντας χιονονιφάδες από το 1 μέχρι το 10 και ένας άλλος προγραμμάτιζε το Beebot στην εικόνα με την αντίστοιχο αριθμό.



και συνεχίζουμε...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Kids of World... Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogging tips
Blogging tips