Μετά την ενασχόλησή μας με την θεματική ενότητα "Ο εαυτός μου", θελήσαμε να γνωρίσουμε περισσότερο το σώμα μας και από ποια μέρη και όργανα αποτελείται..
Ανιχνεύσαμε τις πρώτες αντιλήψεις και ιδέες των παιδιών με την βοήθεια του λογισμικού Kidspiration, αλλά και με την ζωγραφική..
Φτιάξαμε εννοιολογικό χάρτη με όσα μέλη του σώματος μας είναι ορατά και όσα δεν μπορούμε να δούμε, καθώς βρίσκονται στο εσωτερικό του σώματός μας..
Η γνωριμίας μας με το εσωτερικό μέρος του σώματός μας ξεκίνησε από την αναπνοή μας και το αναπνευστικό σύστημα.. Τα παιδιά μαντέψανε τα όργανα που συμβάλλουν στην λειτουργία της αναπνοής, όπως η μύτη και οι πνεύμονες..
Παρατηρήσαμε εικόνες και μελετήσαμε καλύτερα το αναπνευστικό σύστημα..
(η εικόνα είναι από το ιστολόγιο της πολυαγαπημένης μου φίλης Ειρήνης Ματθαιάκη Νηπιαγωγός για πάντα )
Παρατηρήσαμε μία προσομοίωση της λειτουργίας της αναπνοής στον ακόλουθο σύνδεσμο e-learningforkids
Καθώς και ένα βίντεο στο YouTube μέσα από το οποίο μάθαμε πόσο σημαντική είναι η λειτουργία της αναπνοής για τον ανθρώπινο οργανισμό, μιας και μέσω εκείνης μεταφέρεται το απαραίτητο για τον οργανισμό οξυγόνο, σε όλα τα μέρη του σώματός μας.
Φτιάξαμε ατομική εργασία με την αναπαράσταση του αναπνευστικού συστήματος και την κίνηση του αέρα, καθώς και του οξυγόνου..
Μετά το αναπνευστικό σύστημα ασχοληθήκαμε με το κυκλοφορικό σύστημα.
Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο στο YouTube και εντοπίσαμε τα μέρη από τα οποία αποτελείται το σύστημα αυτό.
Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο στο YouTube και εντοπίσαμε τα μέρη από τα οποία αποτελείται το σύστημα αυτό.
Διάφορες προσομοιώσεις μας βοήθησαν ν΄αντιληφθούμε την κυκλοφορία του αίματος στον οργανισμό μας, την ανατομία της καρδιάς, καθώς και την συνολική απεικόνιση του κυκλοφορικού συστήματος.
Με την βοήθεια μίας σταγόνας αίμα είπαμε το ποιηματάκι
Φτιάξαμε τις ατομικές σταγόνες αίματος..
και χρωματίσαμε μπλε τις φλέβες, που μεταφέρουν αίμα φτωχό σε οξυγόνο απ' όλο το σώμα στην καρδιά και κόκκινες τις αρτηρίες, που μεταφέρουν αίμα πλούσιο σε οξυγόνο από την καρδιά σε όλο μας το σώμα.
Το τρίτο σύστημα του ανθρώπινου σώματος που κέντρισε το ενδιαφέρον μας ήταν το πεπτικό σύστημα..
Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο στο YouTube και μάθαμε για το ταξίδι της τροφής, τα όργανα που συμβάλλουν στην πέψη της, καθώς και για τον σημαντικό ρόλο που παίζει η καλή διατροφή στην υγεία του ανθρώπου.
Μέσα από διάφορες προσομοιώσεις γνωρίσαμε και ονομάσαμε τα όργανα του πεπτικού συστήματος.
Παίξαμε online παιχνίδι, όπου τοποθετήσαμε τα όργανα που αποτελούν το πεπτικό σύστημα..
Σε φύλλο εργασίας αποτυπώσαμε με διαφορετικό χρώμα τα όργανα του πεπτικού συστήματος..
Με την βοήθεια του Βeebot έγινε η ανατροφοδότηση..
Ένα ζάρι με διάφορα μέρη ή όργανα του ανθρώπινου σώματος αποτέλεσε τον οδηγό του Beebot. Κάθε όργανο αντιστοιχεί και σ' ένα σύστημα του ανθρώπινου σώματος, τον τελικό προορισμό του Beebot..
Πολύ ωραίες δραστηριοτητες!! Μπράβο σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλεια όλα Έφη.Μπράβο σας!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβερή επεξεργασία τοτ θέματος!!!!!!Χιλια μπράβο!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρα πολύ καλή και πλήρης προσέγγιση! Μπράβο σας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή