- Ανακεφαλαίωση προγράμματος- Έρευνα
Μετά την ολοκλήρωση της γνωριμίας μας με όλους τους ευρωπαίους συγγραφείς και τα παραμύθια τους, προχωρήσαμε στην ανακεφαλαίωση του προγράμματος. Αρχικά, οι μαθητές σε κάνσον χαρτόνι αντιστοίχισαν τους συγγραφείς με τις σημαίες από την χώρα καταγωγής τους και το εξώφυλλο από το παραμύθι που επεξεργαστήκαμε.
Σε φύλλο εργασίας ζωγράφισαν στην αριστερή στήλη τις σημαίες των χωρών και στην δεξιά το αντίστοιχο παραμύθι από την χώρα καταγωγής του συγγραφέα.
Έπειτα, οι μαθητές απάντησαν με επιτυχία σε όλες τις ερωτήσεις που είχα δημιουργήσει το online πρόγραμμα Quizziz.
Τελευταία μας δραστηριότητα ήταν η ψηφοφορία στο online πρόγραμμα EasyPolls του αγαπημένου μας παραμυθιού, η παρακολούθηση των αποτελεσμάτων με την βοήθεια του συγκεκριμένου προγράμματος, καθώς και η σχηματική απεικόνιση με την μορφή ραβδογράμματος των αποτελεσμάτων σε πίνακα.
- Δημιουργία αυτοσχέδιου παραμυθιού
Κατά την τελευταία φάση του προγράμματός μας οι μαθητές ξεκίνησαν ένα θεατρικό παιχνίδι με κούκλες κουκλοθεάτρου. Έτσι, προσπαθήσαμε να βρούμε κούκλες από τους ήρωες των παραμυθιών, όπως την Κοκκινοσκουφίτσα, τον Λαγό, το Ασχημόπαπο, αλλά και μετονομάσαμε κάποιες άλλες σε Χάνσελ και Γκρέτελ, σε Νιλς Χόλγκερσον και Όλιβερ Τουίστ.
Μέσα από το κουκλοθεατρικό παιχνίδι των παιδιών προέκυψαν οι διάλογοι και σιγά-σιγά άρχισε να δένει η πλοκή του παραμυθιού με ήρωες τους περισσότερους ήρωες από τα κλασικά παραμύθια των μεγάλων συγγραφέων της Ευρώπης.
Ακολούθησε η εικονογράφηση του παραμυθιού και στο τέλος με την βοήθεια του προγράμματος StoryJumper δημιουργήθηκε το δικό μας αυτοσχέδιο παραμύθι.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου